onsdag 26 mars 2014

Uppe mitt i natten för att gå en mil

Jag måste vara galen rabblade jag tyst för mig själv när klockan ringde 08:00. Helt jäkla tokig tänkte jag när jag stängde av mobillarmet. Trött som en utemöbel försökte jag somna om. Anledningen till att klockan ringde mitt i natten var att jag tänkte gå ut och gå en mil idag med. Det gick såklart inte att somna om så jag gick ut och gick en mil. Ute var det kallt och det blåste nå så jävulskt. Men efter halva sträckan vart jag bajsnödig så den kalla nordanvinden var inte mitt största problem. Vad kusligt tyst det är vid den här tiden. Det är nåt själslöst över det hela.

Inte en solen ville gå upp

Balsam för själen. Många tankar om språkresan här

En enda sten på stigen. Tror du inte på fan att jag lyckas slå i tårna på den?

Annica, vad är det här för något nu då? :)

Nu börjar det bli som en drog att gå en mil om dagen. I kväll har jag gått 3,5 mil denna vecka.

3 kommentarer:

  1. Pollenvarning...ser ut som björkhängen! Al är nog brunare. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säjer han som inte ser skillnad på påskliljor o krokus...Hm! Små björkar är brunsvarta...Men om du envisas med att det inte är björk så är det alhängen...Pollenvarning i a f! ;-)

      Radera