fredag 25 april 2014

En underbart kul dag

Vaknade tio idag så jag klev upp och deklarerade, sen drog jag ner på stan för att möta Matilda som är min systerdotter. Vi åt lunch på china och vi hade verkligen ett givande samtal om allt. Sen hämtade vi Mustangen som jag hade lånat och drog iväg till grannstaden för att handla kläder. Mustangen var grym, V8:a med över 300 hästar gjorde att vi kom fram lite snabbare. Host! Sen handlade jag kläder och sen drog vi hem igen. Lämnade tillbaka Mustangen och drog hem. Sen stack jag ut och åkte inlines, drog till Kim och vi gick ut och gick 7 kilometer. Sen hem och pudra näsan för ikväll blir det utgång. Tack Niklas, Matilda och Kim för en trevlig dag.

Det var en liknande Mustang jag körde genom USA och vilka minnen jag har från den resan.
Den här gick verkligen inte av för hackor heller trots att vi körde omkring i Dalarna

Vackert idag

Det enda jag såg var huven


Dagens klädskörd


Matilda körde denna på repeat i bilen. Nu älskar jag den och kör den på repeat

Om man ska behålla körkortet är det lugnast att åka inlines. Jag körde ett monster och hade jag ägt den hade körkortet rykt

Promenad med Kim. Vacker kväll

På väg hem

Sverige när det är som bäst. Varmt, vindstilla och inlines. Mmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar