måndag 19 maj 2014

Sju veckor med LCHF

Tiden går fort när man har roligt heter det. Idag har det gått sju veckor sedan jag började med LCHF och det är också sju veckor sedan som jag slutade helt med den vita drogen som i folkmun kallas socker. Helt jäffla sockerfri i sju veckor alltså. Inget godis. Inget chips. Inget fikabröd. Jo, lite stolt är jag nog faktiskt. Vågen står fortfarande och pendlar mellan 59-60 kilo, men jag är så nöjd med mig själv nu. Det var länge sen jag var det kan jag lova. Idag börjar jag med strikt LCHF, eller fakir-lchf som det även heter. Det är dock fortfarande svårt att lära sig att äta lite men ofta. Idag är det alltså slut med mejeriprodukter, så den där sockerfria glassen som jag brukar äta slutar jag med.

Nu går jag in i strikt-lchf för att behålla min vikt.

Min sista tzatziki

Adjö och tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar