tisdag 10 juni 2014

En ledig tisdag

Tisdag. Jag är ledig idag, men så värst ledig blev jag inte då jag skulle på möte med min nya arbetsgivare. Efter fyra långa timmar var mötet slut och inte fan vart jag något klokare. Det enda jag brydde mig om, min egoist, var att från och med den första juli dår jag 600 kronor mer i lön före skatt. Sen åkte jag till Kim och fortsatte måla det rum som jag ska hyra i september. Nu är alla väggar i rummet täckt med första lagret med vit färg. Nu ska jag foga vägg/ tak och sen ska jag måla taket. Det saknas en golvlist också så Kim ska köpa en sån och sen är rummet klart för inflytt. Sen åkte vi och käkade på McDonalds. Jag tog en stor hamburgare utan strips, brödet gavs till fiskmåsarna som uppskattade det mer än vad jag gjorde

Sen hyrde vi filmen "The Heat" med Sandra Bullock. Filmen var skitdålig - så klart! Vi stängde av filmen och satte oss ner för att planera USA-resan. Vi har tagit bort New York och vi har tagit bort en vecka. Just nu blir det tre veckor i USA med start den 12 januari. Sen for jag hem i den svenska sommarnatten, på väg hem ser jag flera polisbilar på utryckning. Det har varit mycket utryckningar hela den här dagen och en av anledningen stavas alkohol då det var mösspåtagning i måndags. Väl hemma så valde jag att renskriva vårt papper med USA-planer på datorn.
Möte med nya arbetsgivaren på värdelösa stolar i 4 timmar

Jag rollar färg. Här första lagret

Betyg: 1 av 5 vargar

Våra USA-planer 2.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar