torsdag 26 juni 2014

Fridag

För ett år sedan lovade jag min systerdotter Alva att jag skulle bygga en trädkoja till henne. Idag var det dags. Trött som en dammvippa gick jag upp vid nio-tiden. Om sanningen ska fram så får jag skylla mig själv för att jag är trött då jag la mig fyra i natt. GTA V patchades med "Im not a hipster" paketet så jag och Adam spelade för fulla muggar.

Tog bussen hem till Alva, för att sedan åka och kolla på billiga släp. Vi hittade ett släp för 260kr för ett dygn och sen for vi till McDonalds för att köpa hamburgare. Alva tog en cheeseburgare utan ost (logiskt) och jag köpte en cheeseburgare till Rosa också. Rosa är Alvas schäferhund. Sen åkte vi vidare till den sommarstuga som Alva och hennes familj äger för att bygga kojan.

Vi började bygga kojan förra året. Vi byggde ram och golv. Så idag la vi nytt golv och det var det enda vi hann med idag. Sen åkte jag hem och mötte upp Kim för en kebabsallad.

Ett släp kommer lastat

Bräder och verktyg för 788kr. Morbror är fattig

Mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar