fredag 20 juni 2014

Midsommarafton 2014

Det är midsommarafton, sommaren bara rusar fram och det är kallt och dystert idag. Klev upp sent idag, trött som en kalsipp med y-front. Jag ringer Kim som kommer och hämtar upp mig klockan 13:10. Vi åker till hennes farmor där vi ska fira midsommar samt gratulera Kims son som fyller 13. Kims farmor bjöd på fika och det var tårtor till höger och vänster men jag lyckades avstå från att äta fikabröd. Sen skjutsade vi barnen till deras far och jag och Kim åkte till Max för att äta hamburgare utan bröd. Mätta for vi hem till mig för att kolla på senaste Die Hard-filmen som är urdålig. Sen planerade vi mer på vår USA-resa som vi ska göra i januari och sen var det god natt.

Trevlig midsommar

Såg god ut. Jag lyckades avstå :)

Max-hamburgare utan bröd. Gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar