fredag 6 juni 2014

Sveriges nationaldag

Sveriges nationaldag och om precis två veckor är det midsommarafton då det vänder - kul land vi bor i. Jag är ledig idag och jag vaknade elva och drog ner till Kim för att gå på marknad. Efter marknaden jobbade vi vidare på det rum som jag ska hyra. Idag slipade jag spackel och rollade en vägg med grundfärg.

Klockan 17:30 gick vi till biografen och hämtade ut biljetter till Edge of Tomorrow med Tom Cruise. Filmen var fruktansvärd. Värdelösa skådespelare, värdelöst manus och värdelösa specialeffekter. Fy fan vilket skit. Tom Cruise skämmer verkligen ut sig när han tar åt sig att vara med i b-rullar. Varning, se den inte!

Sen åkte jag hem och städade lite och tog det lugnt. Försöker redan nu att slänga så mycket jag bara kan inför flytten. Jag behöver verkligen bara mindre och mindre prylar för varje gång jag flyttar. En vacker dag kommer jag förmodligen inte äga någonting, vilket jag tycker är skönt.


Spackla, slipa och måla

Ostfyllda championer med bacon

Vitkålsgratäng alá LCHF. Gott!

Värdelös film. Så genomusel att jag ville lämna bion och kräkas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar