onsdag 30 juli 2014

Bloggen fyller fem

Hej kära bloggbesökare, hoppas ni har en fin sommar. Jag vill passa på att tacka alla som är in och läser min kassa blogg som för övrigt fyllde 5 år den 19 juli. Jag vet inte hur ni orkar läsa skräpet som jag skriver av mig, men jag är glad att du hittat hit. För fem år sedan startade jag min Ensamma Vargen-blogg på Aftonbladets hemsida och när Aftonbladet senare la ner sin bloggverksamhet så hoppade jag över till nuvarande bloggportal. Jag har hunnit lägga ner bloggen ett par gånger under den här tiden, men jag har alltid startat upp den igen då jag saknat att kunna skriva av mig allt som man samlat på sig. Så tack för att du läser och tack alla ni som kommenterar. Ha en fortsatt fin sommar <3

Bloggen fyller fem, tack vare dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar