söndag 20 juli 2014

En ledig söndag med jobb

Jag drar ut och åker inlines och vid ett-tiden drar jag hem för att möta upp Kim och hennes söner. Vi drsr till Kims sommarstuga där gräset skall klippas, vilket naturligtvis blir min uppgift. Världens största gräsmatta ta-mig-fan! Jag skickar Kim på grillen där hon grillar mat åt alla. Fast det tar ett tag för Kim att tända grillen utan tändvätska. Sen tvättade jag bilen för hand, bilen är över 12 år men skärmkanterna är i nyskick. Helt sjukt vilket skick det är på den här bilen, jag är med andra ord imponerad. Sen åt vi och for hem. Planar ut på soffan och kollar på Lyxfällan men ger mig ut och åker inlines. Det var min söndag det.

Klippa gräs

Kims rökhög

Men gott blev det

Tvätta bil

Ingen sommar utan inlines

Glas fick avsluta min söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar