lördag 30 augusti 2014

Äntligen lördag

Jag satt uppe och spelade GTA V med Adam i natt, när klockan blev tre sa han god natt och loggade ut, jag min stolle satt uppe till klockan sex innan jag la mig. Det blev fem och en halv timmes sömn för klockan halv tolv åkte jag, Kim och hennes söner till Kupolen för att handla kläder till grabbarna. Jag hittade tre par kalsonger med amerikanska flaggan på för 149 kronor på H&M, sen for vi hem. Väl hemma så var det bara att vända i dörren för min del, jag skulle skjutsa min syster Susanne och hennes familj till Dala Airport då dom åker till Turkiet i en vecka. Jag hade tänkt dra ut till Susanne på mina inlines men dom står kvar på jobbet så jag frågade en av Kim söner om jag fick låna hans cykel som han aldrig använder, jag undrar varför. Jag trampade som en idiot ut till syrran och jag hann precis uppdatera allt på deras Playstation 3 innan det var dags att åka till Dala Airport. Jag blev riktigt avundsjuk på dom och jag fick lite reslust trots att jag har fyra och en halv månad kvar till min USA-resa. Sen åka tillbaka med bilen till deras garage och hoppa på cykeln igen. Hemma var Kim klar med maten som bestod av tacos, både Kim och jag kör ju LCHF så det blev inget bröd för vår del. Till efterrätt blev det cheesecake sötad med Stevia och utan kex, det är Kims egna recept och den är väldigt god. Sen på kvällen spelade jag GTA V igen, men den här gången fick jag spela själv då Adam var på fest med hans jobb som firade 40 år. Ha nu en fin helg och tack för att du läser min blogg.

Mitt fordon till syrran

Jag fick en BMX av min mor när BMX:en kom till Sverige och snacka om flashback

Memories

Där sticker dom iväg

Im a poor lonesome cowboy...

Fin kväll

Kim hade tacosen klar när jag kom hem - tack för maten

Världens godaste läsk, i USA kommer jag dricka tre liter om dagen

Tacos utan bröd fick bli LCHF-middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar