måndag 25 augusti 2014

En måndag med lön

Måndag igen, förbannat tråkig dag det här. Lönen trillade in på kontot i natt, men dom pengarna tog slut i samma veva som jag klampade in på Forexkontoret för att växla till mig dollar. När jag var på stan så handlade jag fyra stora påsar med OLWs Grillchips som jag traskade iväg med till min far. Min pappa har blivit lita för smal så nu göder jag upp honom på grillchips som han är galen i. Känns lite fel att ge honom sånt skit, men han är farligt tunn så allt han äter är bra - hoppas jag. Sen in på Ica och handla skitpapper, hushållspapper, samt tandkräm. Men först tog jag en lunch på stan, det blev en gyrossallad. Efter maten knatade jag upp till den mack som jag bor granne med för att hämta ut ett packet från cdon.com. Jag har beställt en ny PS3:a då den gamla är sju år och mycket sliten, den är fortfarande hel men den sjunger på sista versen. Hemma igen igen så var klockan 13 och hög tid att kuta hem för att hoppa i inlinesen och dra till jobbet, jag börjar klockan 13:40 idag. Inte varje dag man kan åka inlines.

Chips till far

Skitmat till mig

Inte varje dag man kan åka inlines till jobbet, men idag var en sån dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar