fredag 26 september 2014

Äntligen fredag

Äntligen fredag eller thank God its friday som man säger om man vill svänga sig med engelska. Jag vaknade klockan 10 till en kall och regnig höstdag, jag gick ner på stan för att boka ett tv-spel på Gamestop. I november kommer nämligen fem spel som jag ska köpa och varje spel kostar 600 kronor - styck! Jag passar på att boka och betala ett spel nu i september och ett i oktober så slipper jag bli helt ruinerad i november. Spelet som jag bokar idag heter Assassins Creed: Rogue och det släpps i början på november. Nog om tv-spel. Efter Gamestop traskade jag till Apoteket och till Hemköp. På Hemköp handlade jag en påse med chips som jag sen gick till min far med. Efter att ha lämnat chipsen gick jag ner på stan för att ta en lunch, det blev gyrossallad. Mätt och belåten ringde jag Volvo i grannstaden, jag har hört rykten om att Volvo skulle ha en demo-dag för deras lastbilar. Ja deras personbilar skulle jag aldrig testa då jag avskyr gubbilarna som pesten ungefär. Ryktet stämde i alla fall så i morgon drar jag iväg och kör lastbil vilket alltid är roligt. Väl hemma igen så satte jag på en kopp med te och körde lite GTA V innan jobbet. I kväll ska jag ut på krogen med Kim och hennes kompis Hanna, det ska också bli roligt. Jag kommer naturligtvis inte dricka alkohol i kväll, men det har jag ju aldrig gjort. Trevlig helg!

Bokat och betalt!

OLW Grill-chips till pappa

Men va sjutton - redan?!

Gyrossallad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar