måndag 1 september 2014

Måndag och ny arbetsvecka

Måndag igen, det bästa med måndagar är att nu är det som längst till nästa måndag. Fast på måndag nästa vecka är jag ledig sä dit längtar man ju. Jag började jobba klockan 16 idag så jag hann glra en hel del innan jobbet även om det bestod mest av att spela GTA V. Jag bokade en tid hos en frisör åt min far till onsdagen och jag åt lunch på stan innan det var dags att knyta på sig inlinesen. Kim ringde mig sen och började prata GTA V, nu vill hon också ha ett Playstation 3 så på onsdag ska jag ta hennes bil och åka till Siba och köpa dom saker som hon har medans hon jobbar. Kim är hon jag är inneboende hos och hon har varit med och kollat när jag spelat. Det blir fullbokat på onsdag när jag är ledig, jag ska förmodligen tvätta också - typiskt!


Så jäkla god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar