måndag 15 september 2014

Otroligt tråkiga måndag

Måndag igen - suck! Vaknade klockan 09:30 av att någon bilar i grannlägenheten. Fy fan jag blir så jävla trött, fan vet när den jävla lägenheten blir klar. Jag ska jobba natt i helgen och behöver all sömn jag kan få. Jag gick upp, det är ju liksom ingen idé att ligga och lyssna på det där ljudet. Likt en frustande rabiesbest drog jag ner på stan för att handla underkläder till pappa. Sen bort till pappa och lämnade kläderna. Efter besöket hos far staplade jag vidare ner på stan för att sätta in lite kontanter som jag har haft liggandes hemma. Jag fick en påminnelse på en räkning som jag missat helt, den har försvunnit i flytten och det var för dom pengarna jag betalade räkningen med. Sen gick jag till Gamestop för att boka Grand Theft Auto V till Playstation 4 som kommer den 18 november. Sen hem och spela Grand Theft Auto V innan det är dags att äta och sticka till jobbet.

Handlar åt pappa

Bokat Grand Theft Auto V (PS4)

Jodå, någon bilar badrum med start 09:30

Klockan 13:05 rullar jag till jobbet i min fina Australientröja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar