söndag 26 oktober 2014

En varm söndag i oktober

Trött som en gammal skosula vaknade jag klockan 13, eller klockan 14 eftersom vi flyttade tillbaka klockan en timme i natt. Jag sprang ner till tvättstugan för att kolla om det fanns någon tid då jag hade totalt glömt bort att boka mitt stora söndagsnöje. Jag hade turen på min sida, klockan 17 var det ledigt. 

Sen knatade jag ner på stan och det var riktigt varmt ute trots att det är i slutet av oktober. Termometern visade 12 grader vilket var trevligt. Jag hann spela lite Grand Theft Auto V innan det var dags att stappla ner till tvättstugan. Jag fastnade dock framför tv'n och Kanal 9 som visade det engelska bilprogrammet Top Gear som jag älskar så mycket. Resten av söndagen spänderades framför tv'n.

- Ständigt denna tvättstuga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar