onsdag 29 oktober 2014

Lill-lördag

Då var det onsdag eller lill-lördag som det heter i folkmun. Jag har aldrig fattat varför man kallar onsdagar för lill-lördag. En skitdag som onsdagar har då knappast något med en lördag att göra. Fast den här veckan skulle jag kunna slänga mig med lill-lördag eftersom jag är ledig i morgon och det känns riktigt skönt måste jag säga. I morgon ska jag åka till tippen med mer skrot som Kim har dragit fram, sen ska vi storhandla och på kvällen ska jag spela Grand Theft Auto V. Som du kanske märker så ser bloggen lite knasig ut just nu, jag håller på att designa om lite och bloggen ska vara klar i morgon när jag lekt klart i Photoshop. Vi får väl se hur det kommer se ut när jag är klar. Nu ska jag jobba vidare, jag slutar klockan 22:30 och när jag skriver det här är det två timmar kvar innan jag får packa ihop och gå hem.

- Denna ska bland annat göras om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar