söndag 12 oktober 2014

Min födelsedag

Det är den tolfte oktober och enligt almanackan är det också min födelsedag, något som jag aldrig firar. För många dåliga födelsedagar i min barndom gör att jag bara vill glömma och förtränga den här dagen. Fast jag tycker det är kul att folk gratulerar mig på Facebook i alla fall. Jag vaknade tolv idag efter att ha sovit i 14 timmar. Jag sov ju bara fyra timmar natten mellan fredag och lördag så jag antar att det var det som var boven i dramat. Jag körde igång födelsedagen med Grand Theft Auto V för att sedan följa med Kim till Clas Ohlson då hon behövde lysrör. Sen bjöd hon mig på mat på Tzatziki och sen gick vi hem och spelade Grand Theft Auto V innan det var dags för mig att göra min söndagsplikt i form av tvättstugan. Det blev en glamorös födelsedag det här.

Ingen vinst på Lottokupongen...

Tvättar trots födelsedag...

Paket från mor...

Väggljusstakar från mor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar