måndag 24 november 2014

Måndagen den 24 november 2014

Det är den 24 november idag och idag är det en månad kvar till julafton, amerikanarna är smarta och skjuter upp skiten ett dygn till. Jag är bitter idag, sur som en grinig pensionär som inte fått sin medecin. Jag tvingades, av min arbetsgivare, att kliva upp 06:45 idag och det behövs nog ingen beskrivning på vad jag tycker om det. Anledningen till att jag tvingas gå upp under tortyrliknande former var för att jag ska på kurs med jobbet. YKB-utbildning i grannstaden med start klockan 08:00, jo jag tackar jag. Gick upp och stekte på lite championer som blev kvar sedan igår samt ett paket bacon. Ute var det hela sex plusgrader och regn, vilket gjorde mig glad. Varje dag man slipper snö, kyla och vinter är en bra dag. Kursen jag ska gå på slutar 17 enligt informationen jag fått så man kommer i alla fall hem ganska tidigt. När jag kommer hem ska kag spela Grand Theft Auto V med Adam.

 - Smörstekta championer...

- Bacon...

- Frukost...

- En LCHF-slaktad smörgås...

- Gustav Wasa hotell i Borlänge...

- Fontän med mynt på botten...

- Riktigt fint hotell...

- Kyckling med sås till lunch...

- Vi pratar om kost, jag ligger bra till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar