lördag 1 november 2014

November är här

Det är den första november redan och för varje dag som vintern håller sog borta räknas som en bra dag. Jag älskar regnet och att det är varmt ute under den här perioden på året. Jag vaknade upp klockan 13 idag, lika trött som en domkraft. Jag och Kim spelade lite Grand Theft Auto V innan det var dags för mig att börja jobba. Jag hade den konstigaste arbetsdagen på länge då jag började jobbet klockan 15:25 och slutade klockan 19:37, jag skulle tro att det beror på att det är röd dag idag. 

Igår natt hörde jag en grymt bra låt på NRJ och deras Mastermix-program. Jag försökte hitta den med hjälp av Shazam men utan resultat. Jag visste att det var en remix på Ace of Base cover "Cruel Summer" efter att ha letat med ljus och lykta så hittade jag den idag. Remixen heter: The Distance & Broken Tapes och den är grymt bra. Efter jobbet spelade jag The Last of Us till PS4:an och sen gick jag och la mig för i morgon är det en ny arbetsdag igen.

Ace of Base - Cruel Summer (The Distsance & Broken Tapes)


- Grymt bra låt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar