torsdag 20 november 2014

Torsdagen den 20 november 2014

Vaknar klockan tolv med huvudvärk, (typisk 71:or) känner mig omotiverad till att laga mat så jag ringer den grekiska restaurangen som ligger nere på byn för att beställa giros. Jag klär på mig och knatar ner för att hämta maten och för att sedan gå hem och trycka in maten i truten. Till efterrätt blev det en kopp te. Efter den glamorösa desserten var det bara att gå till jobbet. Jag började jobba klockan 13:38 idag och jag får inte gå hem förrän klockan 23:30, det suger så klart eftersom jag vill hem och spela. I morgon börjar jag klockan 16 och det känns ju bra.

- Giros och lite grönsaker á la LCHF

- Tropiska frukter fick det bli idag...

- En plusgrad den 20/11 2014 - tack...

- Men va fan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar