lördag 20 december 2014

Lördagen den 20 december 2014

Äntligen helg och äntligen lite ledighet, jag klev upp 12:30 trött som en bakpotatis. Jag klev upp och stack till Apoteket för att handlade lite saker som jag behövde. Jag slutade dricka läsk för några månader sedan och dom pengar som skulle ha gått till läsk lägger jag i en sparbössa, jag kollade sparbössan idag och den innehöll tvåtusen kronor som jag gick till banken med och satte in på kontot - det var ju en rolig överaskning. Sen åkte jag och Kim till tippen med lite skräp och efter det for vi till Dollarstore och handlade, efter Dollarstore åkte vi till Ikea där vi började med att äta, det blev kycklingfilé med grönsaker á la LCHF. När vi ändå var på Ikea så passade jag på att köpta två kuddar med örngott åt min far som han ska få i julklapp. När vi var klara på Ikea åkte vi till City Gross för att storhandla mat till julen, Kim gillar julen och jag hatar julen. Sen åkte vi hem och gjorde ingenting vilket var riktigt skönt efter att ha kört bil hela dagen.

- Jag gick tvåtusen kronor plus denna månad...

- Ikea med alla andra människor...

- Inga hetro tallrikar här inte...

- Kyckling med grönsaker och beasås...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar