onsdag 24 december 2014

Onsdagen den 24 december 2014

Jag vaknar klockan elva på självaste julafton, trött som ett tomtebloss var det bara att kliva upp och steka på lite lax för att sedan stressa iväg till jobbet då jag började klockan 12. På jobbet var det väldigt lugnt, jag hade inte ens några arbersuppgifter. När klockan slog 16:30 var det dags att gå hem för lite julmat, Kim ville bjuda mig på julmat så det tackar jag inte nej till. Efter maten satte jag igång och spelade Grand Theft Auto V fram till småtimmarna - som vanligt alltså.

- Lax till brunch...

- Mulet, precis som jag vill ha...

- Fint träd...

- Jobbet bjuder på godis, jag som inte äter godis...

- Typiskt...

- Fick lotter i Kims julklappsspel. Vann 15 kronor...

- Denna fick morbror av Alva. Tack Alva <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar