söndag 28 december 2014

Söndagen den 28 december 2014

Då var det söndag igen och en ny arbetsvecka gör sig påmind, men det här är också min sista arbetsvecka så jag bara njuter. Jag kan fortfarande inte förstå vart tiden tog vägen, det var ju nyss sommar. En vecka kvar att jobba alltså och två veckor kvar till min USA-resa. Jag vaknade klockan två idag efter att ha sovit i tolv timmar, trött som en foppatoffel var det bara att gå upp. Jag och Kim for till Ica Maxi för att storhandla lite och sen åkte vi och tvättade bilen på Preem. Kim har varmgarage så att tvätta bilen i minusgrader var inga problem. Sen gick jag bort och hälsade på min far, jag har köpt två nya huvudkuddar som han fick i julklapp. Han behövde nya kuddar då hans gamla var väldigt gamla. Sen hem och laga mat som jag ska ha den här veckan.

- Tvättar Kims bil...

- Tomatsås och kryddor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar