torsdag 25 december 2014

Torsdagen den 25 december 2014

Det är den 25 december och idag får amerikarnarna öppna julklapparna och apropå julklappar så förväntas svenskarna ha spenderat 68 miljarder kronor på julhandeln. Det borde väl ha fått snurr på det här skräplandet. Jag gillar inte att våra gamla människor behandlas som sopor och jag gillar inte att få sitta 10-15 timmar på akuten innan jag får läkarhjälp, därför anser jag att Sverige är ett skräpland.

Jag sov tretton timmar i natt, helt sjukt hur mycket man kan sova och att det är solens frånvaro som är skurken är det väll ingen snack om. Jag hann sätta mig och spela Grand Theft Auto V i ett par timmar innan det var dags för att laga på lite mat innan jobbet. När det var dags att gå till jobbet fick jag en smärre chock, hela 13 jävla minusgrader visade termometern. Kan vi inte få en vinter utan den där förbannade kylan? Satan vad jag frös och det är väl en jäkla tur att jag bara jobbar en vecka till. Jag slutar jobba klockan 03:45 i morgon bitti och när jag kommer hem ska jag spela lite mer Grand Theft Auto V för nu är jag ledig fram till på måndag - vilket ska jäkligt skönt.

- Rockstar bjöd på julklapp idag...

- Kallt och jävligt...

- Världens sämsta årstid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar