söndag 11 januari 2015

Söndagen den elfte januari 2015

Jag satt uppe till klockan 08:00 i morse, min iPhone krånglade när jag skulle synkronisera den med iTunes. Enligt iTunes hade jag över femhundra foton på min iPhone medans iPhone sa att jag inte  hade ett enda foto på telefonen. Jag till och med fabriksåterställde telefonen utan resultat. Sur som en makrill gick jag och la mig 08:00 villet är 22:45 i San Francisco så jag har i alla fall "rätt" dygnsrytm i kroppen nu. Mobillarmet ringde kloclan 13 och jag och Kim gick ner för att handla det sista innan vi åker. Sen satt jag framför datorn och gjorde om bloggbannern igen och det är den som du ser här ovan. Senare på kvällen började jag att packa. Har jag glömt något?

- Ska bli skönt att slippa snön och kylan...

- Att pack ner är bra mycket roligare än att packa upp...

- 15,5 kilo tung resväska och fullpackad ryggsäck...

- Herregud! En kvinna som packat så lite?...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar