måndag 16 februari 2015

Måndagen den sextonde februari 2015

Förutom att det är måndag så är det också min första arbetsdag på sex veckor - förbannat också! Nu ska jag jobba i elva månader, eller 44 veckor, innan jag får semester igen. Att jobba ett år innan man får semester igen är ju inget ovanligt, det får ju alla som har jobb göra, men surt är det. Jag gick ut och gick åtta kilometer idag, vädret gjorde dock allt för att jag skulle stanna inne. Solen lyste med sin frånvaro och det blåste svinkallt, men jag är glad att jag gick ut i alla fall. Klockan 14:44 tog livet slut, jag blrjade jobba och jobba skulle jag göra fram till 23:49 idag. Efter jobbet ska jag hem och spela tv-spel, det kan bli Killzone 3 med Palmen eller Grand Theft Auto V singelplayer. Jag ska dock jobba fyra timmar till innan jag får gå hem. Blä.

- Dystert och svinkallt...

- Gick nästan åtta km, brände 406 kalorier...

- Vägen till jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar