onsdag 25 februari 2015

Onsdagen den tjugofemte februari 2015

Klev upp klockan tolv idag, trött som en apa satte jag mig ner för att betala mina räkningar. Eftersom jag var på semester under nästan hela januari så fick jag inte bara lön utan semesterersättning också. Tack vare att jag fick mer pengar än vanligt så kunde jag betala av en skuld som jag hade hos IKEA, det blev till och med pengar över. På tal om pengar, just nu sparar jag pengar till en ny resa, som det ser ut nu så kommer jag flyga till Miami i januari 2016. Kommer att vara borta ett par veckor, Kim pratar om att åka till Las Vegas och Los Angeles i höst och det låter ju bra. Ska försöka ta tjänstledig eftersom jag inte har så mycket semester att ta ut.

Just nu är jag glad för den varma sommar som pågår utanför mitt fönster, idag var det fyra plusgrader idag och jag hoppas att det är spiken i kistan för Kung Bore nu. Jag har i många år haft Vasaloppet som gräns för att vintern är slut och Vasaloppet är ju alltid första söndagen i mars. Nu har man tvingats flytta på Vasaloppet till följd av Skid-VM i Falun men på söndag är det vår - enligt mig. Det bästa med vintermånaden februari är att den bara har 28 dagar, årets värsta kvartal tar slut om en månad och det är jag glad för.

- Den tionde mars är det dags att spela GTA V med Adam igen...

- Jag gillar ofta mina egna statusat på Facebook ;)

- Killzone 3 med Palmen, jag blev etta av 16 personer...

- Lön...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar