torsdag 19 februari 2015

Torsdagen den nittonde februari 2015

Vaknade trött som en ormbunke klockan elva, låg och drog mig i fyrtio minuter innan den trötta gubbkroppen behagade att kliva upp. Fem ljuvliga plusgrader visade termometern och jag var inte sen med att få ut och gå mina åtta kilometer, det har redan blivit 3,2 mil den här veckan. Efter promenaden gick jag mer på stan och handlade fem stora chipspåsar, sen gick jag till en bankomat för att sätta in pengar som jag fick av min far igår. Efter det så knatade jag bort till min far och gav honom alla chipspåsar, det är tydligen skid-VM och min far är en sportfåne utan dess like. När jag kom fram satt han och kollade på skid-VM, jag han prata lite med honom innan jag var tvungen att jäkta hem. Jag tog en dusch, lagade mat och tokstressade till jobbet, jag började jobba kloclan 14:44 idag och när klockan slår 23:49 får jag gå hem. Då blir det eventuellt Killzone om min vän Palmen är vaken, annars blir det Grand Theft Auto V fram till små timmarna.

- Tog en trofé som bara 0,1% i världen har på GTA V...

- Jag fick se sol på min promenad idag...

- Blå himmel där mellan molnen...

- Satte in pengar jag fått av min pappa...

- Det blev lax till lunch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar