onsdag 11 mars 2015

Onsdagen den elfte mars 2015

Vaknar klockan tio idag, tröttare än en flaggstång ger jag mig av till gymmet för att träna rygg och ben. Det är så fruktansvärt omotiverande och aptråkigt att gymma och jag skulle bli väldigt förvånad om jag gymmar månaden ut. Jag gymmade på i femtio minuter innan jag gav upp och gick hem på skakiga ben. Väl hemma lagade jag lite mat för att sedan spela lite Grand Theft Auto V Online, jag försökte spela igår natt med då hade Rockstars servrar kraschat. Efter att ha  spelat i en timme höll jag på att somna så jag gick och la mig en timme innan det var dags att dra till jobbet. Idag började jag jobba klockan 14:44 och slutade klockan 23:49 vilket jag tycker är en bra tid. Sen hem och spela mer Grand Theft Auto V.

- Underbart väder...

- Most Wanted Man. Betyg: 1 av 5 vargar...

- Pisstråkiga gymmet...

- Jag hatar Rockstar just nu...

- Tack för det cdon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar