tisdag 14 april 2015

Tisdagen den fjortonde april 2015

Trött som en pelikan klev jag upp klockan elva idag, jag klädde på mig och gick ut för att gå en mil. En och en halv timme senare var jag klar med promenaden, jag tog en dusch och hoppade i jobbarkläderna. Jag gick till jobbet och jobbade mellan klockan 13:26 och 23:23, jag känner mig så fruktansvärt less på alla negativa människor jag möter i jobbet att jag funderar på att säga upp mig. Men jag måste bita ihop, jag ska nämligen dra till Miami, Australien och Nya Zeeland om ett och ett halvt år så jag måste spara pengar. Efter jobbet gick jag hem och sov.

- Galler på träd mot bäver :(

- Brygga...

- Skogspromenad...

- Gammal betongsugga som vitrat sönder...

- En Tesla (elbil) i stan, coolt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar