torsdag 9 april 2015

Torsdagen den nionde april 2015

Klev upp strax före elva idag, och jag kände mig lika trött som ett skosnöre. Efter att ha fått på mig lite kläder begav jag mig till Borlänge och till Bilmetro, Scania är på turne med deras senaste lastbilar och idag befann de sig i just Borlänge. Väl framme fick jag stå och vänta över en halvtimme på att få testa Scanias värsting med V8:a och 730 hästar. Till slut är det min tur och vi far iväg, lastbilen vägde 60 ton och var 22
meter lång, men det märktes knappt. Sen var det bara att skynda sig hem för att byta om och trycka i sig lite käk innan jobbet. Idag ska jag jobba mellan klockan 14:04 och 23:07 och efter jobbet ska jag gå hem och sova, känner mig riktigt trött.

- Snygg...

- Stilig...

- Fjärr...

- V8...

- 730 Hästkrafter...

- Scania...

- Fanns en amerikansk uppställd...

- Denna körde jag: 60 ton, V8 och 730 hästar...

2 kommentarer: