lördag 23 maj 2015

Lördagen den tjugotredje maj 2015

Klockan elva satte det förbannade mobillarmet igång att ljuda, det väckte mig så klart trots att jag var trött som en instrumentbräda. Det hade lovats fint väder idag och då kan man ju inte ligga och sova trots att jag med lätthet kunnat sova mycket mer, jag tittade ut och mycket riktigt var det inte fint väder. Klädde på mig och gick ut för att gå en långpromenad, ute blåste det orkanvindar - så klart! Det blev en promenad på 15 kilometer och väl hemma igen så slog jag mig ner framför tv-spelet Assassins Creed: Unity och här satt jag resten av kvällen.

- Fint väder...

- Maskrosor...

- Själv i skogen...

- Blåbär på väg...

- Massor av outslagna liljekonvaljblommor... 

- Skägg...

- Smörblommor...

- Små träd...

- Färgglatt...

- You shall not pass...

- Denna stod i stan. Fet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar