söndag 3 maj 2015

Söndagen den tredje maj 2015

Klev upp klockan tolv idag, lika trött som en trumpet gick jag ut och gick en mil. Sen hem och hämta mina inlines för en tre mil lång tur i det fina vädret, det blåste som vanligt men ibland var det helt vindstilla vilket är det enda som duger åt mig när jag ska åka inlines. Sen hem och dumpa inlinesen för att gå bort till Hemköp och handla chips till min far som jag sen besökte. Efter det så var det inte mycket kvar av den här ångest-söndagen, tre dagars ledighet är över och fan vet näran får vara ledig nästa gång. Det är tur att det är bara åtta månader kvar till semestern - usch!

- Botten på en gammal eka...

- Mitt favorit-träd...

- Tre mil idag...

- Nästan helt vindstilla...

- Björken har fullkomligt exploderat...

- Som sagt, favorit-träd...

- Fint...

2 kommentarer: