söndag 23 augusti 2015

Söndagen den tjugotredje augusti 2015

Jag slutade klockan tre i morse och eftersom klockan var rätt mycket här hemma så passade jag på att ringa min vän Daniel i Melbourne där klockan var elva på förmiddagen. Allt var bra med Daniel och vi pratade om när jag skulle dyka upp, jag fick naturligtvis en stark släng av Australien-feber. Det är på tok för lång tid kvar till min resa för att få någon feber, det är fyra och en halv månad dit - tyvärr. Jag vaknade av mig själv idag, men det betyder inte att jag vaknade utsövd, trött som en gaffel gick jag upp och satte på mig mina arbetskläder och gick till jobbet. Idag jobbar jag mellan klockan 14:39 och 18:40 och efter jobbet ska jag hem och spela Grand Theft Auto V: Online med Kim och Adam.

- Fint väder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar