torsdag 27 augusti 2015

Torsdagen den tjugosjunde augusti 2015

Det är torsdag och om en vecka idag flyger jag och min kompis Adam till Bergamo i norra Italien. Vi ska se på Formula One på Monza-banan, jag är inte så speciellt intresserad av den snabba motorsporten, jag reser egentligen för att kolla in Monza. För det var här som svensken Ronnie Peterson dödskrashade den tionde augusti 1978 och som dog på operationsbordet dagen efter. Det ska naturligtvis bli skönt att få åka bort en vecka, speciellt när man jobbat hela sommaren. Jag kommer blogga från resan så klart och jag ska försöka blogga mer om städerna jag besöker än om just Formula One. Vi kommer att bo i Bergamo, men vi ska också besöka Milano eftersom Monza-banan ligger där. Vi kommer vara borta mellan torsdag och tisdag så jag hoppas vi hinner se mycket av dessa städer.

Jag klev upp klockan 10:30 idag, trött som en slev gick jag ut och gick fem kilometer, sen tog jag en dusch och gick till jobbet. Idag jobbar jag mellan klockan 13:27 och 22:42, efter jobbet ska jag hem och spela på min nya vita Playstation 4.

- Regn och mulet idag...

- Tråkigt väder...

- Min fina Playstation 4...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar