tisdag 22 september 2015

Tisdagen den tjugoandra september 2015

Spelet Metal Gear Solid V: The Phantom Pain tar upp all min fritid just nu, spelet är riktigt bra och lätt det bästa jag spelat på väldigt länge. Jag gick upp kloclan 12:30 idag och jag ner på stan för att besöka Forex, den australiensiska dollarn har sjunkit som en sten dom senaste veckorna så jag ville passa på att växla till mig lite. Den stod länge i 6,75 och nu står den i 5,97. Jag beställde australiensisk dollar för 10.000 svenska kronor, jag får vänta i en vecka på pengarna eftersom Forex inte hade några dollar hemma. Det här köpet kommer att göra ett stort hål i sparkontot, tur den är lön på fredag. Sen gick jag hem och hoppade i jobbarkläderna och gick till jobbet, jag jobbar mellan klockan 14:22 och 22:24. Efter jobbet ska jag hem och spela Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

- En jävla massa rönnbär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar