onsdag 14 oktober 2015

Onsdagen den fjortonde oktober 2015

Klockan var 12:15 när mobillarmet körde igång med sin hemska signal, lika trött som en gammal skola gick jag upp och satte på mig mina jobbarkläder. Innan jobbet gick jag in på en bensinstation längs vägen för att köpa en Pepsi Max, när jag fick tillbaka växeln på min hundring så fick jag en ny tjugokronorssedel. Jag gillar dom nya sedlarna och tjugan med Astrid Lindgren på framsidan är min favorit, väl framme på jobbet hann jag slå mig ner i några minuter innan det var dags att sätta igång att jobba. Idag jobbar jag mellan klockan 13:27 och 22:42 och efter jobbet ska jag hem och spela Metal Gear Solid V: Tha Phantom Pain.

- Astrid Lindgren pryder framsidan på tjugan...

- Småland, här växte Astrid Lindgren upp...

2 kommentarer:

  1. It's appropriate time to make some plans for the future and it's time to be happy.
    I have read this post and if I could I wish to suggest you some
    interesting things or advice. Maybe you could write next articles referring to this article.
    I wish to read more things about it!

    Have a look at my web blog :: league of immortals ingot hack

    SvaraRadera
  2. Det var sjutton vad du norpar åt dig nya sedlar...jag har inte sett en enda än :)

    SvaraRadera