onsdag 21 oktober 2015

Onsdagen den tjugoförsta oktober 2015

Trött som en midsommarstång i oktober gick jag upp klockan 13:20 idag, jag ville ligga och snooza i minst tio timmar till. Det är ju den tjugoförsta oktober 2015 idag och det är ju idag som killarna i filmen "Tillbaka till Framtiden II" ska dyka upp. Jag tog en snabbdusch och hoppade i jobbarkläderna och gick till jobbet, idag jobbar jag mellan klockan 14:28 och 23:07 och efter jobbet gick jag hem och spelade Uncharted till Playstation 4. Jag är klar med Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, det blev nästan 200 timmar speltid. Jag ringde Motormännen igår, jag bokade tid för att beställa ett internationellt körkort för Australien. På onsdag ska jag hämta ut det och det kostar 300 kronor, man måste ha ett internationellt körkort om man ska hyra bil i Alice Springs.

- Regn och rusk väntar killarna från filmen "Tillbaka till Framtiden II"

2 kommentarer:

  1. Ooo...Tompa ska köra bil nu...skippat cykeln?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Jag planerar att åka 50 mil norr om Alice, då blir det jobbigt med cykel ;)

      Radera