måndag 9 november 2015

Måndagen den nionde november 2015

Måndag igen och en ny dryg jobb-vecka ligger framför mina fötter, men med tanke på att jag bara har nio veckor kvar att jobba innan jag får fem veckors semester gör att jag biter ihop. Jag sov elva timmar i natt, men inte fan hjälpte det. Lika trött som en stor trottoar försökte jag bända upp ögonlocken, med ett jäkla famlande i mörkret försökte jag ta mig ut i badrummet. Jag tog en dusch och gick till jobbet med en huvudvärk som skulle kunna försörja kärnkraftverket i Tjernobyl. Idag jobbade jag mellan klockan 14.59 och 0.23, efter jobbet gick jag hem och spelade Uncharted 2 på Playstation 4.

- Boxande kängurun i Borlänge och idag har jag nio veckor kvar att jobba innan jag far till Australien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar