onsdag 18 november 2015

Onsdagen den artonde november 2015

Efter att ha fått vara ledig från jobbet både i måndags och igår var det så dags att hoppa i jobbarkläderna igen. Trött som en apa gick jag upp och stekte på lite mat som jag slängde i mig och sen var det bara att gå iväg till jobbet, idag jobbar jag mellan klockan 14:22 och 22:24. Jag sov riktigt uselt i natt och jag sov för få timmar, jag kommer förmodligen stupa rakt ner i sängen när jag kommer hem. Jag hinner nog spela lite Grand Theft Auto V: Online först, jag har ju bara spelat det där spelet i 1300 timmar.

- Mysigt ute...

2 kommentarer:

  1. Spelgalning...fast jag förstår dig, jag skulle kunna skita i allt och bara plöja igenom ett gäng böcker. Men jag måste ju göra nytta också tycker jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHA! Ja det är lite svårt att förena nytta med nöje, både om man läser böcker eller spelar spel ;)

      Radera