måndag 28 december 2015

Måndagen den tjugoåttonde december 2015

Jag vaknade klockan 12:00 idag, grannen hade vänligheten att köra igång en slagborr som han borrade högt och lågt med. Själv ville jag springa ner till grannen, i bara kalsongerna, och köra upp borrjäveln på grannen där solen inte lyst på flera år. Eftersom ljudet från en slagborr inte är i harmoni med mina sovvanor så var det bara att kliva upp, jag tog en dusch och klädde på mig mina jobbarkläder. Då var det måndag igen och trots att jag har jobbat hela helgen så var det ingen fridag idag inte, men jag ska absolut inte klaga. Jag har idag bara två veckor kvar att jobba, det känns nästan lite läskigt hur fort tiden har gått på slutet. Idag jobbade jag mellan klockan 14:28 och 23:07, efter jobbet gick jag hem och spelade något på min Playstation4.

- Sjukt vacker himmel idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar