onsdag 23 december 2015

Onsdagen den tjugotredje december 2015

Det är dan före dopparedagen och idag klev jag upp klockan 13:00. Jag drog ner på stan för att ta ut lite pengar och sedan gick jag bort till Dressman för att köpa en tröja till min far som han ska få i morgon. Sen gick jag hem och hoppade i mina jobbarkläder, men innan jag gick till jobbet så skulle jag träffa min mor som hade en julklapp till mig. Min kära mor har redan fått sin julklapp, jag köpte en stor papperskasse fylld med köttbullar, korv och kaffe som hon fick för några veckor sedan. Sen fanns det ingen återvändo, det var dags att jobba och idag slet jag som en varg mellan klockan 14:48 och  23:30.

Efter jobbet gick jag hem och fixade lite med mina USA-bilder på Facebook som jag måste bli klar med snart, det var då f-n vilken tid det tog. I morgon är jag ledig och det beror inte på att det är julafton, det beror på att jag har fridag eftersom jag ska jobba hela helgen. Jag får passa på att tacka dig för att du läser allt skräp som jag skriver om och önska dig en riktigt god jul och ett gott nytt år.

- God jul önskar vargen...

1 kommentar: