tisdag 1 december 2015

Tisdagen den första december 2015

Det är den första december och det är nu bara trettio dagar kvar av 2015, det är också idag som det är lag på att ha vinterdäck på bilen. Idag gick jag upp tidigare än jag egentligen var tvungen till, anledningen var att idag släpps det svensk-utvecklade spelet Just Cause 3 i butik. Jag rusade ner på stan likt en frustande och grinig pensionär för att hämta mitt exemplar av spelet på Gamestop. Samtidigt får jag ett sms av Posten, mitt paket från cdon.se finns på närmsta butik. Så jag hämtar ut det och det är mina spel som jag beställde på Black Friday-rean i fredags, tre spel till priset av ett. Sen gick jag hem och bytte om för att sedan gå till jobbet, idag jobbade jag mellan klockan 14:48 och 23:49. Efter jobbet gick jag hem och spelade Just Cause 3.

- Just Cause 3 från svenska Avalanche...

- Tre spel till priset av ett tack vare Black Friday...

-Julgran i Borlänge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar