tisdag 16 februari 2016

Jonna Jinton gör det igen

Jag har följt Jonna Jintons blogg till och från under dom nästan sex år som hon har bloggat från vackra Grundtjärn. Många inlägg som hon gjort är otroliga och jag som amatör-bloggare är så klart riktigt avundsjuk på hennes texter, men framför allt hennes foton som är så otrolig vackra. Jonna ska dock ha sagt att en del foton är fake. Nu har Jonna gjort en fantastisk video där hon kular, nackhåren reser sig och man vill sätta igång med att kula själv. Jonna ska tydligen lagt på eko i klippet, men det är bara att lyfta på hatten för Jonna Jinton, hon har gjort det igen.

Jonna Jintons blogg | Video: Jonna kular


Copyright: Jonna Jinton



4 kommentarer:

  1. Ja, videon är härlig...men hon har ju faktiskt lagt på extra eko osv....Och alla hennes bilder är oftast redigerade på något sätt, det har hon ju själv sagt. Men jag älskar hennes blogg, den är så skönt fri från allt jäkla tjafs och bilderna är helt magiska :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade ingen aning om att hon lägger till saker i foton och videor. Tack för informationen. Ja bilderna är magiska i alla fall :)

      Radera
  2. På bilderna hon redigerar syn det oftast rätt tydligt att det är gjort. De flesta naturbilder är naturella. Hon är väl värd kredit för dem! Tänkte inte på något extra eko när jag lyssnade! Katterna gjorde säkert inte det! Vet inte vad hon sa men Flisan lät lika båda gångerna jag spelade upp den! :-)

    SvaraRadera