måndag 29 februari 2016

Måndagen den tjugonionde februari 2016

Eftersom det är skottår i år så är det skottdagen idag, det låter som om det vore en dag där man avfyrar en massa skott på. Nog om detta. Jag vaknade på förmiddagen idag och jag fortsatte spela Far Cry: Primal, det är ett riktigt bra spel trots att man dräper vargar och andra djur. Trots att det bara är ett spel så känns det så hemskt att skjuta ihjäl djur, det kanske bara är jag som är lite känslig. Klockan 13:15 åt jag lunch med min vän Marie, hon skulle köpa min gamla systemkamera idag så vi passade på att äta på Tzatziki. Det var mycket trevligt att prata gamla minnen, Marie har varit min chef en gång i tiden. Efter lunchen gick jag hem och spelade mer Far Cry: Primal och sen hoppade jag i mina jobbarkläder för att gå iväg och jobba. Jag jobbade mellan klockan 16:28 och 23:23, om jag ändå fick jobba så här varje dag. Efter jobbet gick jag hem och spelade ännu mer Far Cry: Primal, på självaste skottdagen.

- Såld. Pengarna ska gå till USA-resan i höst

- Skottdagen och alla arbetsgivare jublar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar