fredag 25 mars 2016

Fredagen den tjugofemte mars 2016 (Långfredag)

Påsken kom tidigt i år, det är långfredag idag och det är väl inte den bästa dagen att jobba på, tiden lär ju inte gå fort om jag säger så. Jag vaknade klockan tolv av min mobiltelfons hemska tjut, gud vet hur länge jag hade sovit om inte det hade ringt. Min vän Kim behövde handla så jag tog mina pet-flaskor och följde med till Ica Maxi, jag handlade lite mat och sen for vi hem. Efter det var det inte så mycket fritid kvar utan jag hoppade i mina lortiga jobbarkläder och gick till jobbet, idag jobbade jag mellan klockan 17:57 och 02:49. Eftersom det är en röd dag på en vardag idag får jag 69 kronor mer i timmen, det skulle man ju ha haft varje dag. Efter jobbet gick jag hem och sov, glad att långfredagen var slut.

- Pantar burkar och flaskor

- På väg till Ullared körde jag över en bro i Motala,  igår fick jag en räkning på 5kr

- Jobb och slit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar