lördag 12 mars 2016

Lördagen den 12 mars 2016

Idag fyller Australiens huvudstad Canberra 103 år och idag klev upp klockan tolv, jag är dödsförkyld och jag hade gärna legat kvar i sängen i resten av mitt liv. Jag sprang ner i tvättstugan med två stora påsar innehållandes smutstvätt, jag har ändrat tvättdag till lördagar. Man kommer ju aldrig undan tvättstugan och då är det lika bra att tvätta på lördagar så att man kan ägna all sin lediga tid till söndagsångesten i morgon. När maskinerna var klara så ville min vän Kim åka till Ikea igen, förra helgen när vi var där så hade Ikea slut på dom köksstolar som Kim ville ha. Förutom att handla nya stolar så åt vi mat i Ikeas restaurang, sen drog vi över till Kupolen. Innan vi for hem så handlade vi på Ica Maxi och väl hemma igen så tog jag två Ipren och gick och la mig i en timme. På kvällen glodde jag lite på tv och sen gick jag och la mig.

- Tvätta på en lördag

- Ikea

- Mat på Ikea

3 kommentarer: