söndag 27 mars 2016

Söndagen den tjugosjunde mars 2016 (Annandag påsk)

Klev upp klockan 13:30 idag, lika trött som en påskkärring masade jag mig upp ur sängen. Jag skyller allt på nattens omställning till sommartid, jag hatar att ställa fram och tillbaka klockan. Låt klockan och Fröken Ur vara i fred! Väl uppe for jag och min vän Kim iväg och handlade mat, jag köpte plocksallad och lite chips. Väl hemma igen åt jag mat på den soliga balkongen och sedan gick jag och hälsade på min far, jag har köpt ett påskägg som jag fyllde upp med chipspåsar som jag gav till pappa. Väl hemma igen åt jag lite påsk-tacos och sedan slog jag mig ner framför tv'n och där satt jag resten av kvällen.

- Pappas påskägg

- Påskliljor

- Påskris

- Gammal Citroen

- Fick pengar av pappa, går till USA-resan i höst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar