tisdag 22 mars 2016

Tisdagen den tjugoandra mars 2016

Jag vaknade klockan tolv idag, trött som en postlåda tog jag upp mobiltelefonen och låg och slösurfade ett tag. Läste på Aftonbladet om att man kan kolla sin deklaration på Skatteverket idag, så jag loggade in på deras sida. Det visade sig att jag kommer att få 409 kronor tillbaka på skatten, förra året fick jag betala 1100 kronor så nu blev jag glad. Jag klev upp glad i hågen (va fan är hågen?) och körde till en däckverkstad med Kims bil. Min vän Kim ska ha ha två nya sommardäck så jag fixade det åt henne, i morgon eftermiddag skulle däcken vara klara. 

Så jag åkte hem igen och gick ner och tog en lunch på en indisk restaurang. Efter maten tog jag Kims bil till en biltvätt där man tvättar bilar för hand och klockan 14:40 hämtade jag upp Kim på hennes jobb. Väl hemma igen satte jag mig framför min vita Playstation 4 för att spela bilspelet WRC 05 och här satt jag resten av dagen eftersom jag är ledig idag.

- Indisk mat

- Får bilen handtvättad

- Se hur den glänser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar