fredag 1 april 2016

Fredagen den första april 2016

Det blev till att gå upp klockan elva idag, jag och min kusin hade bokat en tennisbana i stans tennishall. Men först gick jag bort till Stadium för att köpa en träningsbyxa och sedan köpte jag ett par skor på Deichmann Skor. Efter det tog jag en promenad bort till tennishallen, här köpte jag mig ett tennisracket och några bollar för 1000 kronor. Jag kunde inte låta bli att köpa ett rör med tennisbollar från självaste Robin Söderling, sen dök min kusin upp och strax efter det körde vi igång och spelade - som glada amatörer. Jag vann till slut med 7-5. Sen gick jag ner på stan och käkade en gyrossallad för att sedan gå hem och duscha, i samma veva ringer min kompis Kim som vill ha hämtning. Väl hemma igen sprang jag som en dåre ner till tvättstugan för att köra en maskin med tvätt. Sen kollade jag och Kim på Netflix och på en ny tv-serie med Sherlock Holmes som är riktigt bra, efter det så spelade jag Uncharted 3.

- Tennishallen

- Mitt fina racket

- Nu kör vi

- Jag missade

- Gyrossallad

2 kommentarer: